Concurs 3 ani Jocul Orb: Melankoli

Una dintre cele trei agende Melankoli va fi a castigatorului
Jocul Orb implineste 3 ani pe 2 martie 2013. Sunt 3 ani de discutii despre lecturi, muzica, filme, emotii, oameni frumosi, povesti si idei. 3 ani plini in care mi se pare ca s-au strans din ce in ce mai multi cititori si, evident, a crescut si numarul de postari.

Concursurile pe care vi le-am pregatit sunt modul in care va multumesc pentru faptul ca ma vizitati dar si dovada ca in jurul meu exista niste oameni, prieteni ai blogului sau ai mei, cu preocupari frumoase si maini iscusite.

***

Mihaela Serban este o actrita tanara, frumoasa si... creativa si in afara scenei. Pentru ca in timpul liber se ocupa de Melankoli, un fel de atelier de creatie in care concepe "lucruri de suflet": agende, bijuterii, papioane si alte accesorii cum n-ati mai vazut :) Melankoli are si o pagina de facebook  unde puteti afla ce mai e nou :) precum si un email pentru intrebari, propuneri, comenzi.

Pentru ca v-am povestit de multe ori ca imi plac agendele, caietele, carnetele, am hotarit cu sprijinul Mihaelei ca premiul primului concurs sa fie o agenda la alegere din cele trei infatisate in fotografie. Sophia Loren, Greta Garbo sau Alain Delon?

Tema: Recomandati-mi un film care va place, care va face sa visati sau sa meditati si despre care credeti ca i s-ar potrivi acestui blog.
Va rog sa lasati un email sau un link facebook de contact. Platforma blogger nu imi permite introducerea unui formular de email confidential :(

***

Comentarii

  1. WHAt dreams may come http://www.imdb.com/title/tt0120889/ - mi-a parut un film care te invata/ajuta sa vrei a visa din nou indiferent de rautatile din viata ta. - smilingelf@gmail.com - ccarmenelena - fb

    superbe agendele!!

    RăspundețiȘtergere
  2. silver linings playbook - despre vindecare prin oameni si arta si despre multe alte lucruri (http://www.facebook.com/veronica.preotu)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, mi-e greu sa ma hotarasc: Before Sunset, An Education, My Blueberry Nights, Soul Kitchen. Zack

    RăspundețiȘtergere
  4. The Sessions... despre un poet,complet imobilizat din cauza unei poliomielite facute in copilarie, dar ajuns ,"against all odds", la maturitate. Un poet in cautarea iubirii sub toate formele ei. Nu-ti spun mai mult ;). Helen Hunt si John Hawkes. Multe, multe nominalizari si premii... :)

    Si imi permit sa-ti sugerez un al doilea filmulet, un scurt metraj animat, care a castigat un Oscar in 2011. Se numeste "The lost thing" si ii apartine lui Shaun Tan. Ciudat si... "touchant". Il gasesti in intregime pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=38GTVR3wglo sau il poti dowloada din itunes store. Enjoooy! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Recomandarea mea este Crush: http://www.youtube.com/watch?v=RqJvWsOIix4
    Nu stiu sa-l laud, nu am pe tastatura recenzia lui, nici insiruirea motivelor care mi-l fac un film bun. E cu povesti din viata, cu aparenta oamenilor buni care fac rau si a celor rai transfigurati de bine, este despre atingere fizica si apropiere sufleteasca, despre prejudecati si interactiuni umane, despre intersectii cotidiene, aspiratii, emotii.

    RăspundețiȘtergere
  6. A Touch of Spice http://en.wikipedia.org/wiki/Politiki_kouzina
    "..cinnamon.. both bitter and sweet as all women are"
    din 2003
    Nu l-am vazut tot dar mi-a placut si imi doresc sa-l gasesc.

    Un film inspirat de o carte scrisa de Nicholas Sparks, The Lucky One este cel mai bun film pe care l-am vazut in ultima vreme.
    mihaela.mihordea at gmail dot com

    RăspundețiȘtergere
  7. la mai mare!
    ma bag si eu, ca-s sympa agendele :D
    http://intrefetecucuiete.blogspot.ro/2013/02/a-late-quartet.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca filmul care se potriveste acestui blog, care pe mine ma face sa reflectez si sa visez, este Cafe' de Flore. Sigur il vei gasi interesant.
    georgianazamfir@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. In urma tragerii la sorti de pe Facebook, castigatoarea este autoarea blogului Fata de pe plaja cu ganduri. Multumesc pentru participare tuturor si voi incerca sa vad toate filmele propuse.

    Pana acum am bifat in mare parte lista lui Zack (exceptand Soul Kitchen) si toate mi-au placut, pe toate le-am vazut de cel putin cate doua ori. Am mai vazut si What dreams may come si mi-a placut dar probabil nu l-as pune neaparat intr-o top ten list.

    Totusi sper sa imi mai dati recomandari si de acum incolo, in afara concursurilor :)

    Thanks again,
    Olivia.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu